دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

یه معجزه دیگه

پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۱ ب.ظ

سلام

سه شنبه و چهارشنبه یعنی 19 و 20 تیر برای من روزهای خاصی بودند. روزهایی که یکی از بزرگترین معجزه های زندگیم اتفاق افتاد. من روز سه شنبه پس از جستجوهای خیلی زیاد یه آپارتمان کوچک نقلی پیدا کردم که با شرایط من میخوند. خلاصه خوشحال و خندان برگشتم خونه.

تصمیم گرفتم چهارشنبه عصر برم و قولنامه کنم. چهارشنبه صبح از بنگاه بمن زنگ زدند و گفتن که فروشنده منصرف شده و نمیخواد بفروشه. خلاصه من خیلی ناراحت شدم. عصر دوباره رفتم دنبال خونه ولی متاسفانه هر چی گشتم چیزی پیدا نکردم. در یکی از خیابانهای اون اطراف مجدد همون مالک را بطور کاملا اتفاقی دیدم. سوال کردم که چرا از فروش خونه منصرف شده؟

در کمال ناباوری جواب داد که منصرف نشده. گفتم بنگاهی اینطور گفته. گفت من اصلا اون بنگاه را نمیشناسم و فقط در دیوار اگهی زدم. اون از توی دیوار اگهی را برداشته. خلاصه فهمیدم که اون بنگاهی بمن دروغ گفته. و همونجا نشستیم و قولنامه نوشتیم و تموم شد.

اون خونه متعلق بمن بود. اون بنگاهی بمن دروغ گفت و کار خدا بود که من اون مالک را کاملا تصادفی ببینم. وقتی که در اوج ناامیدی بودم. 


کارهای خدا اینجوریه. وقتی قرار باشه کاری را درست کنه دیگه همه دنیا هم بسیج بشن نمیتونن مانع بشن. پروردگارا ممنونم ازت.


خلاصه من قولنامه نوشتم. دیگه فاز جستجو تموم شد. چقدر توی اینترنت جستجو کردم و عصرها رفتم دنبال خونه توی این گرمای شدید.


تموم شد. پروردگارا ممنونم ازت.



۹۷/۰۴/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

lمباااااااارک باشههههه :))))
پاسخ:
ممنونم دوست عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی