دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام

خداراشکر که دیروز روز خوبی داشتم و با احساس خوبی رفتم خونه. خداراشکر که همه چی خوبه و من آرامش دارم. 

الته عصر بصورت موقت یکساعتی حالم بد شد ولی دوباره یاد خدا افتادم و حالم بهتر شد. دوباره به این فکر کردم که خدا زنده است و مواظبمه و دلیلی برای ناراحتی وجود نداره. خدایا شکرت. ممنون که هستی. ممنون که مواظبم هستی.

الان هم اتفاق نگران کننده ای افتاده ولی من نگران نیستم و همه چی را سپردم به خدای بزرگ. خدا کمکم میکنه و خیالم راحته که همه چی حل میشه. اگر چیزی قسمت من باشه هیچ جیز نمیتونه اونو از من بگیره. اگر ملکی، ماشینی، ادمی و حتی عشقی(هرچیزی)متعلق بمن باشه هیچکس نمیتونه اونو از من بگیره. هیچکس. هیچکس. چون خدا اونو برای من نگه میداره. 


نگران هیچی نیستم. هیچی. خدا با منه و ازم مواظبت میکنه. خدا هوامو داره. خدا بهترین دوستمه.

من در پناه لطف و رحمت پروردگار بزرگ هستم و به هر چیزی که بخوام میرسم. خدایا ممنونم ازت. پروردگارا ممنونم ازت. سپاس فراوان. 

۹۷/۰۴/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

اسمت بارانه فامیلیت بارانی؟😆
پاسخ:
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی