دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

رابطه من با مح

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۵ ب.ظ

سلام

الان یاد رابطم با مح افتادم. اون روز ها من تازه با مج تموم کرده بودم و درواقع اون منو ترک کرده بود. بدون هیچ دلیل و توضیحی در اوج رابطه گذاشت و رفت. واقعا حال بدی داشتم. ناامید و افسرده و داغون بودم. کلا دلم گرفته بود. 


اون روزها جز بدترین روزهای زندگیم بود. از خدا بریده بودم. از همه ادمها بریده بودم. دلم به هیچی خوش نبود. خلاصه در افسردگی کامل به سر میبردم. یه روز پنجشنبه صبح که از خواب بیدار شدم و با اشک و اه توی رختخواب بودم صدای تلگرام را شنیدم. یه نفر بهم پیام داده بود. گوشیمو نگاه کردم ولی سین نکردم. چند دقیقه بعدش به خودم گفتم شاید کاری داشته باشه. بالاخره هم دانشگاهی بودیم و به خودم گفتم شاید سوال مهمی داره.


خلاصه بهش ج دادم و گفتم:"اگر امری هست بفرمایید." اونهم گفت:"که کار خاصی نداره و فقط میخواسته سلامی بکنه و حالم را بپرسه." خلاصه سر صحبت باز شد و کمی چت کردیم. من هم سر درد دلم باز شد. اونهم بهم پیشنهاد دوستی داد. هیچوقت اون لحظه یادم نمیره. خیلی برام شیرین بود. تا شب کم و بیش با هم چت نیکردیم. بعد گفت که روز بعد، یعنی روز جمعه باید بره ترکیه یه مسافرت کاری. خلاصه روز بعد من هم ارایشگاه بودم. کلی با هم در ارتباط بودیم. یکشنبه و دوشنبه هم همدیگه را دیدیم. همه چی خوب و بدون استرس پیش رفت. همه چی زیبا بود تا اینکه این اتفاقات افتاد.


الان که به اون روزها فکر میکنم میبینم بهترین روزهای زندگیم بودند. خدا بهم نگاه کرده بود. خدا کمکم کرده بود. خدا برام یه نجات دهنده فرستاده بود. یه نفر که هوامو داشته باشه. یه نفر که مواظبم باشه . حالمو خوب کنه. 

خدایا ممنونم ازت. خدایا سپاسگزارم. 


خدایا بزار باز هم اون حس زیبا و اون ارامش را در کنار مح تجربه کنم و عاقبت بخیر بشم. خدایا باز هم ممنونم.

۹۷/۰۴/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی