دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

من استرس ندارم. باور کنید

دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵ ب.ظ

سلام

امروز تعطیل بود. خداراشکر همه چی خوله. بیرون نرفتم و استراحت کردم. فردا ساعت 7 صبح جلسه داریم. امیدوارم زود خوابم ببره که فردا بتونم راحت رانندگی کنم.  فردا عصر میخوام برم دوتا خونه دیگه ببینم. همه چی را سپردم به خدای بزرگ و قادر و توانا. 


خدایا کمکم کن. میخوام کمتر خودم برنامه ریزی کنم و همه چی را بخدا بسپارم. اینجوری خیلی خیالم راحته و حال بهتری دارم.

من احساس میکنم این روزها استرس کمتری دارم. شاید به این خاطر که همه چی را سپردم به خدا و خودمو راحت کردم.

ولی نمیدونم چرا همه بهم میگن استرس داری. بابا من استرس ندارم. به ولله ندارم.

۹۷/۰۴/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی