دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

باید سعی کنم به علایق خودم اهمیت بدم

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۵ ق.ظ

سلام

حالم خوبه. خدارا شکر.

دیروز چند تا کار داشتم که خداراشکر به خوبی انجام شد.  همه چی آرومه ولی خسته کننده. دوشبه خیلی دیر میرم خونه. وقتی میرسم هم مثل مرده میفتم. دارم از حال میرم. نمیفهمم روزهام چجوری داره میگذره. از یه نظر خوبه چون کمتر فرصت فکر کردن دارم. از طرفی هم وقت برای کوچکترین کارها هم ندارم.

دیروز رفته بودم دکتر، خداراشکر مشکلی نداشتم و همه چی خوب بود ولی برای اطمینان باید یه ازمایش دیگه هم بدم. 


دیروز تو مطب دکتر که نشسته بودم داشتم به "تنهایی" فکر میکردم و اینکه باید بهش عادت کنم. بهرحال من بعید میدونم دیگه بتونم کسی را دوست داشته باشم. مگه آدم چند بار میتونه کسی را دوست داشته باشه؟ چندبار واقعا؟


باید سعی کنم به علایق خودم اهمیت بدم و از زندگیم لذت ببرم. شاد و سرحال باشم و کیف کنم.


دیگه حداقل استفاده را باید از شرایطم داشته باشم.

۹۷/۰۴/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی