دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

یه دوست خوب

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۷ ق.ظ

سلام

هیچکس توی دنیا جای دوست خوب (دوستی که بتونی راحت هر حرفی را که دوست داری بهش بگی هر حرفی) را نمیگیره. هیچکس. دیروز از ظهر تا شب با یکی از دوستانم بودم. باهاش صحبت کردم. درد دل کردم. رفتیم بیرون غذا خوردیم. کلی سرم گرم شد. همه سعیش را کرد که منو خوشحال کنه. 


چقدر خوبه که آدم دوست های خوب داشته باشه. پروردگارا سپاسگزارم.

دیشب گوشیمو تو رستوران جا گذاشتم. دیشب و امروز حسابی گوشیم استراحت کرده. هنوز هم گوشی ندارم.


دارم خودمو کنترل میکنم که اراده قوی داشته باشم و صبور باشم. با صبر و حوصله همه چی درست میشه. من صبور و ارومم. 


همه چی درست میشه. هرکس میاد و سرجای خودش قرار میگیره. 


خدایا کمک کن اروم و صبور باشم. 


توصیه میکنم کتاب صوتی "شکرگزاری" از راندابرندن را گوش کنید.

۹۷/۰۴/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

عالی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی