دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام

خدایا ممنونم حالم خیلی خوبه. الان تو سیکل خوشحالی و پرانرژی بودن هستم. حالم خوبه. روز خوبی داشتم. دیشب هم اتفاقات خوبی افتاده و من راضی هستم. کم کم داره بهتر هم میشه. درست میشه. همه چی کم کم درست میشه. همه چی بهتر میشه. راهی بجز بهتر شدن وجود نداره. 

الان همه چی بهتر شده. ممنونم خدایا و باز هم داره بهتر میشه. ممنونم خدای خوب و مهربونم. 

خدایا کاش میشد بیایی پایین و بغلم کنی. کاااااااااااااش...

دلم یه بغل آسمونی میخواد از جنس عشق و محبت فقط همین

۹۷/۰۴/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی