دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدایا بیشتر از همیشه دوستت دارم

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۱ ق.ظ

سلام

خدایا من که به جز این اواخر که دارم سعی میکنم سپاسگذار باشم، هیچوقت بنده سپاسگذاری نبودم، چرا انقدر تو با من مهربونی و کمکم میکنی؟

چرا انقدر هوامو داری؟

چرا انقدر نشونه بهم میدی؟

چرا بهم محبت میکنی؟

چرا مواظبم هستی؟

میخوای من خجالت بکشم؟ میخوای شرمنده بشم؟

خدایا تو الان یگانه دوستم هستی. بجز تو کسی را ندارم. 

تو تنها کس من هستی، به جز تو کسی را ندارم.

تو تنها کسی هستی که همیشه طرف منی، منم یه ادم بیشعور قدرنشناس به دردنخور، ولی تو باز هم همون خدای مهربون و دوست داشتنی و بخشنده که وقتی از همه جا ناامید میشم. باز هم به فریادم می رسی.


خدایا دیشب منو سورپریز کردی دوباره، وقتی از همه ناامید بودم و دلم پر از غصه بود، دوباره به دلم نور امید را تابوندی. دوباره بهم نشونه دادی که بدونم تنها نیستم و تو همیشه کنارمی. 


خدایا تا حالا هیچ دوستی نداشتم که همیشه برای من وقت داشته باشه، همیشه حوصله حرف های منو داشته باشه. خدایا تو تنها کسی هستی که همیشه میتونم باهات صحبت کنم و وقتت را بگیرم و خجالت نکشم. تو همیشه زنده و پایداری و همیشه مراقبم هستی. 


خدایا تو تنها کسی هستی که هیچوقت منو تنها نذاشتی. تو تنها کسی هستی که وقتی من به یادت نبودم تو باز هم به یادم بودی.

خدایا تو را با هیچکس نمیتونم مقایسه کنم.


خدایا همون موضوعی را که خودت میدونی را باز هم به خودت می سپارم و خیالم راحته که همه چی درست میشه. هیچ غصه نمیخورم و غمگین نیستم. تو هستی و همه نداشته هامو پر میکنی. تو هستی و خیالم راحته که تنها نیستم. 



خدایا ممنونم ازت. خدایا غرورم را لکه دار نکن. خدایا مشکلاتم را طوری حل کن که همه شخصیتم حفظ بشه. خدایا ممنونم.

۹۷/۰۴/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی