دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

وقتی تصمیم میگیرم دیگه حسودی نکنم

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۸ ب.ظ

سلام

وقتی تصمیم میگیرم دیگه حسادت نکنم. وقتی پارکینگ با مشکل روبرو شد بخودم گفتم من به پارکینگ همکارانم حسادت نمیکنم امیدوارم اونها از پارکینگی که دارن لذت ببرن و خدا بهتر از اون را بمن میده. 

و واقعا همین اتفاق افتاد. خدا بهتر از اون را بمن داد. خدا بهترین جا بمن پارکینگ داد. جایی که اصلا فکرش را نمیکردم.

حالا هم اتاق های همکارانم را دادم. برای اونها آرزوی خوشبختی و موفقیت کردم و مطمئنم خدا بهترش را بمن میده. پس حسودی نمیکنم. 

دیگه به هیچ چیز حسودی نمیکنم. هیچ چیز. خدا بهترش را بمن میده. 


۹۷/۰۴/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۴)

حسادت تو زندگی همه ی آدم ها هست.
هیچ آدمی هم نمیتونه حسادت نکنه!
تنها راهش هم اینه که کاری که ناشی از حسادت باشه انجام ندیم. 
همین :)
پاسخ:
مثلا چه کاری ؟؟؟
هر عکس العملی. حرف، عمل و ...
این کلیپ کوتاه رو ببینید واستون کاملا مشخص میشه:
yon.ir/u3X7y
هر عکس العملی. حرف، عمل و ...
این کلیپ کوتاه رو ببینید واستون کاملا مشخص میشه:
yon.ir/u3X7y

بخشید تو نظر قبل دستم خورد به تیک ناشناس.
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی سپااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس.
خیلی خیلی مفید بود.
خواهش میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی