دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدا باید بخواد

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۶ ب.ظ

سلام

امروز داشتم نوشته های قدیمی وبلاگم را میخوندم. یاده 24 اسفند افتادم روزی که حالم خیلی بد بود و با یه معجزه حالم خوب شد. اون موقع فکر میکردم خیلی خوب بوده. الان هم یاده اون خاطرات میفتم دلم ضعف میره ولی خب اون رابطه پایدار نبود.

ولی بهرحال اون مرحله حالم خوب شد. دوماه همه چی خوب بود. بعد از دوماه یجوری حالم گرفته شد که از جهنم بدتر بود.


باز هم دوست دارم تو بهشت باشم ولی یه رابطه پایدار و همیشگی میخوام. یه خوشی چند ماهه به دردم نمیخوره. یه بهشت همیشگی میخوام. 

بهرحال من دیگه بیخیال شدم و همه چی را سپردم به خدا. به قول مهران مدیری اصلا مگه ما چکاره هستیم. خدا باید بخواد.

همه چی را خدا باید بخواد. دست و پا زدن من چه فایده ای داره؟ ؟؟ 

۹۷/۰۴/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی