دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدایا راه را نشونم بده

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۰ ب.ظ

سلام

گریه هام کمتر شده ولی هنوز بعضی وقت ها دلم میگیره. الان تو روزهای خوض زندگیم هستم و ظاهرا همه چی خوبه. دارم سعی میکنم ارامش خودم را حفظ کنم و با همه مهربون باشم. صبح اول وقت یه کاری برای استادم انجام دادم و فرستادم. بعد هم رفتم پیش چند تا از دوستانم. بعد هم اومدم ناهار.


امروز خیلی کار مهمی انجام ندادم. فردا هم یه کاری دارم که به امید خدا به خوبی پیش خواهد رفت و خیر خواهد بود. خدایا من و تنها نذار. یه دوستی داشتم که میگفت: هر وقت ترسیدی و استرس و اضطراب داشتی بگو حسبنالله و نعم الوکیل.  خدارا وکیل و نماینده خودت قرار بده.


خدایا من تو را نماینده خودم قرار میدم. کمکم کن. خدایا صبر و حوصله بهم بده. اخلاق خوب بهم بده. خدایا ایمانم رو ویتر کن. خدایا به دادم برس.


خدایا تو این دنیا با این بنده ها همیشه کنارم باش و منو تنها نذار. خدایا دوست دارم بیشتر حضورت را تو زندگی احساس کنم. خدایا کمکم کن. خدایا باز هم برام نشونه بفرست. هر روز برام نشونه بفرست که بیشتر احساست کنم. خدایا کنارم بمون.


خدایا میدونم که هیچ کار تو بدون حکمت نیست ولی ممکنه من الان مصلحت و حکمت کارهای تو را نفهمم. ولی مطمینم که حتما خیری درش هست. خدایا ممنونم از این همه خیر و برکت. خدایا سپاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس.



خدایا بیشتر دوستم باش. خدایا دوست واقعی من تنها تویی. خدایا کنارم باش. خدایا کمکم کن. خدایا راه نشونم بده. خدایا ماموریتم را نشون بده.


خدایا عاشقتم.

۹۷/۰۴/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی