دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

حس زیبای آرامش و امنیت

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ق.ظ

سلام

یه آرامش عجیبی دارم. خیلی عجیب. نمیخوام اینجا بنویسم چرا. فقط توی دل خودمه و فقط خدا میدونه چرا انقدر حالم خوبه.

خدایا ازت ممنونم. خدایا ازت ممنونم که هنوز هم بنده های خوب داری. هنوز هم آدم های خوب و مومن واقعی وجود دارن. هنوز هم آدمهایی وجود دارن که انقدر ایمان قوی دارن که در اولین نگاه حس زیبای آرامش و امنیت را به دیگران منتقل میکنن.


خدایا ممنونم که امروز یکی از اون بندگان خوبت را سر راه من قرار دادی. امیدوارم من هم روزی انقدر ایمانم قوی بشه که وقتی کسی خسته و داغون و رانده شده از همه جا اومد سراغم، حس خوب امنیت و ارامش از مصاحبت با من داشته باشه.



خدایا ممنونم ازت

۹۷/۰۳/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی