دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام

صبح بخیر. دیروز عصر راحت رفتم خونه و روز خوبی داشتم. امروز هم خوب بوده خداراشکر. امنیت، آرامش، فکر آرام، از اون چیزهایی که باهامه و من دوستش دارم. خدایا ممنونم ازت.

خدایا به قول "جول اوستین" امروز هم راه را نشونم بده. امروز ماموریتم را نشونم بده. امروز هم مراقبم باش. امروز هم کمک کن بدرخشم. کمک کن موثر و مفید باشم. کلکات خوب و زیبا و مفید را در دهانم بذار. کمک کن مغزم بهتر از قبل کار کنه. کمک کن بیشتر محبت کنم. کمک کن آروم تر و موفق تر باشم. خدایا امروز هم بهترین آدمها را سر راهم قرار بده. امروز هم یار و یاورم باش. ممنمنم ازت خدای مهربونم. ممنونم بخاطر همه نعمت هایی که بهم دادی. ممنونم بخاطر گذشته و حال و آینده. ممنونم که فراموشم نمیکنی. ممنونم که من را سرحال و پرانرژی و باانگیزه نگه میداری. ممنون بخاطر همه خوبیهات.


خدایا انقدر بهم نعمت دادی که نمیتونم همه را حتی به یاد بیارم. فقط میتونم بگن ممنونم ازت. من بنده غرغرو بداخلاق ناراضی را ببخش و نور ایمان را به دلم بتابان.


خدایا سپاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس

۹۷/۰۳/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی