دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام

پامروز کار همکارم را درست کردم. یه مشکلی داشت براش حل کردم. ختم بخیر شد ولی واقعا خسته شدم. تو این روزهای گرم وقت هایی که میرم بیرون خیلی خسته میشم. خیلی زیاد. انگار انرژیم از بین میره. وقتی هم که برگشتم مستقیم رفتم جلسه تا الان. دارم میمیرم از خواب و خستگی.


خدایا همه چیز را به خودت سپردم. خدایا ممنونم بخاطر همه نعمت هایی که بهم دادی و قابل شمارش نیستند.


خدایا ممنونم که بهم فرصت دادی امروز مشکلی از کسی حل کنم. خدایا ممنونم کمک کردی امروز در جلسه خوب بدرخشم. خدایا ممنونم که کلمات مناسب را در دهانم گذاشتی. خدایا ممنونم که همکارهای خوبی بهم دادی. خدایا ممنونم که آدم های خوبی سر راهم میذاری.


خدایا ممنونم صبح کمکم کردی که با انرژی و روحیه زیاد بیدار بشم و خیلی راحت بیام اداره. خدایا ممنونم بمن استطاعت مالی دادی که ماشین داشته باشم. ممنونم مواظبم بودی که تصادف نکنم.


خدایا ممنونم که توی پارکینگ هم کمکم کردی. 


خدایا ممنونم که همه جا هوامو داری.


خدایا ممنونم بخاطر حافظه خیلی قوی که بهم دادی، اصلا لازم ندارم چیزی را یادداشت کنم. خدایا ممنونم بخاطر هوش و استعدادی که بهم دادی، همه چیز را زود میگیرم و یادم میمونه. خدایا ممنونم که سنسورهای قوی و تیزی بمن دادی. 


خدایا دیگه با تو هیچوقت احساس تنهایی و بی کسی نمیکنم. من وقتی تنها میشم که تو منو فراموش کنی و میدونم که هیچوقت اینکار را نیمکنی.


دیگه هم هیچوقت از تنهایی گله و شکایت نمیکنم. هیچوقت.

۹۷/۰۳/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی