دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

دیشب همه را بخشیدم

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵ ب.ظ

سلام

دیشب همه را بخشیدم. همه را. حتی اونهایی که فکر میکردم که در حق من بدی کردند. همه را بخشیدم. دوستان، همکاران، فامیل و آشنایان. همه کسانی که بمن توهین کردند یا من را تحقیر کردند. همه کسانی که ظلمی در حق من کردند. همه کسانی که حقی از من ضایع کردند. همه را بخشیدم. همه را.


همه اونهایی که با احساساتم بازی کردند. همه اونهایی که دروغ گفتند. همه اونهایی که نامردی کردند. همه را بخشیدم. 


دیگه کوچکترین کینه و نفرتی در دلم نیست. از همه گذشتم و منتی هم نیست. من ذره ای از خداوندم. خدای بزرگ از روح بزرگش در من دمیده و من انسان شدم. وقتی خدا انقدر بزرگه که هر گناهی را می بخشه من چرا نباید ببخشم.

 خدایا میدونم که از قبل من را بخشیدی. خدایا ممنونم و سپاسگزار.


خدایا راضیم به رضای تو و منتظر

۹۷/۰۳/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی