دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

دلم به مهربانیت قرص است

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲ ق.ظ

#نیایش_سحر


#خدای_مهربانم...

شاهدی که راضیم به رضایت ، 

تسلیم خواسته ی توام ،

من آنی را میخواهم که تو به آن رضا هستی، 

نه آنی که خود خواهم

ایمان دارم مطلوب تو ، بهترین خواهد بود 

فقط از تو یک صبر طلب میکنم 

صبری که در سایه آن به منزل آرامش برسم 

دلم به مهربانیت قرص است 

به تمام آن لحظات آخری ، که تو به داد دلم

رسیدی و نامش را شانس گذاشتم . 

برس به داد دل این مضطر تنها

مهربانم و

در این لحظات نورانی سحر

دعاهای دوستان و عزیزانم را با مهر 

و امضای زیبای خودت مستجاب بگردان 


" آمین یا رب العالمیـــن "

 ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌


@senbalaha

۹۷/۰۳/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی