دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بی خوابی اذیتم می کنه

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۱ ق.ظ

سلام

من امروز سرکار نرفتم. دیشب اصلا خوابم نمیرفت. نمیدونم چرا؟ فکرم خیلی مشغول بود. فکر میکنم حتی یکساعت هم نخوابیدم. با اینکه قبلش هم چای بهارنارنج خورده بودم که ارامبخشه. ماست هم خورده بودم.

صبح بیدار شدم دیدم خیلی خوابالودم به خوابیدن ادامه دادم. الان ولی حالم خوبه و سرحالم. خدایا شکرت.

دارم مظالعه میکنم. عصر هم میرم مهمونی. 


من یکی از خرخون ترین انسانهایی هستم که ممکنه کسی دیده باشه. وقتی میفتم رو دوره درس خوندن دیگه کم کسی حریفم میشه. الان هنوز روی دور نیفتادم. بیفتم روی دور بهترین کارها را انجام میدم.


خدایا من راضیم به رضای تو. حکمت این اتفاقات اخیر را هم بعدا می فهمم. حتی حکمت این بی خوابی ها و حافظه خیلی قوی.

۹۷/۰۳/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

بی خوابی رو نگو که دمار از روزگار من درآورده. از سر پروژه دانشگاه یه خواب درست و حسابی ندارم :)) 
پاسخ:
هر چیرمی کشیم از درس و دانشگاهه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی