دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

حافظه قوی‌ هم برای من دردسر شده

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۰۰ ب.ظ

سلام

روزبخیر. این حافظه قوی هم برای من دردسر شده. مدتیه حالم بهتره. یعنی حالم خیلی بهتره. میخندم مطالعه میکنم ورزش میکنم و ... تقریبا زندگیم به روال عادی برگشته. خدایا راضیم به رضای تو. 

فقط چیزی که عجیبه این هست که من قیافه، حرفها و حتی چت های م را فراموش نمیکنم. همه چیزهایی که ازش داشتم پاک کردم. همه چی. دیگه هیچی ندارم که با دیدنش به یادش بیفتم. ولی هنوز هم روزی چند بار به یادش میفتم. همه تصاویر و صداها و حرفها با همه جزئیات میاد توی ذهنم. کاش کمی این خاطرات برام محو و کمرنگ میشد. نمیدونم چه صلاحی هست چه خیری هست. چرا فراموش نمیکنم یا برام کمرنگ نمیشه؟؟؟  چرا بایگانی نمیشه؟ ؟؟ د

دیروز رفتم و لباسم را از خیاطی گرفتم. خیلی زیبا شده ولی شال مناسب ندارم باهاش بپوشم. حوصله خرید رفتن هم ندارم. احتمالا یکی از مانتوهای قبلی را بپوشم. 

خدایا با اینکه نمیدونم چه نیتی داری ولی راضیم به رضای تو  

۹۷/۰۳/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی