دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

یا امام رضا من رو ببخش

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸ ق.ظ

سلام

امروز صبح کمی دلم گرفته بود ولی زود خودم را جمع و جور کردم و نذاشتم کار به جاهای باریک بکشه و اشکم در بیاد.

دیشب سهمم را از خونه مشهد فروختم.یا امام رضا من رو ببخش. به پولش نیاز دارم. یا امام رضا باز هم قسمتم کن که بیشتر پیشت بیام.

دیروز رفتم پارچه مانتویی خریدم و دادم که برام بدوزن. مدل را قبلا خودم انتخاب کرده بودم. یه چیزهایی هم برای خودم خریدم برای هدیه.

حالم بهتر شد.

دیروز یکی از همکارهای قدیمم زنگ زد و کلی با هم صحبت کردیم. یاد روزهای قدیم افتادم. یادش بخیر.

خدا بخیر کنه. 

خدا همه چی رو بخیر کنه.

دارم دوره های جذابیت درونی را گوش میکنم. دارم تغییر میکنم.


خدایا راضیم به رضای تو.



۹۷/۰۳/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی