دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

دلیلی برای نگرانی وجود نداره

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۶ ب.ظ

سلام

تا وقتی یه خدای مهربون با فرشته هاش اون بالا نشستن و مواظب ما هستن هیچ نیازی به نگرانی و غصه خوردن نیست. 

امروز گوشیم زنگ خورد. تا بیام بردارم قطع شد. وقتی داشتم میرفتم سمت گوشیم به دلم افتاد خبر خوبیه. اون لحظه با هر چیزی فکر میکردم به جز بانک و وام. 

دیدم شماره ناشناس. سریع تماس گرفتم. پیغامگیر بانک جواب داد. با مسئول تسهیلات صحبت کردم گفت با وام شما موافقت شده و چند تا مدرک دیگه برام بیارید. انگار دنیا را بهم دادن. خدایا شکرت. خدایا فقط چند روزه که غر نمیزنم و تجزیه و تحلیل نمیکنم و فقط میگم خدایا راضیم به رضای تو. و تو اینطوری همه چی را سر و سامون میدی. خدایا ممنونم. خدایا خیلی دوستت دارم. خیلی. 

خدایا راضیم به رضای تو. خدایا هر نقشه ای داشته باشی من راضی هستم. 


خدایا راضیم به رضای تو

خدایا راضیم به رضای تو 


همه چی درست میشه. خدا همه چی را به روش خودش درست میکنه. فقط باید آروم و صبور بود و به خدا ایمان داشت. باید خدا را باور کرد. 


همه چی کم کم درست میشه. وام درست میشه. دکترا درست میشه. خونه درست میشه. کار درست میشه. ازدواج درست میشه. خدا همه چی را کم کم درست میکنه. 


خدایا ممنونم  دیگه ناراحت و نگران نیستم اخه دلیلی برای نگرانی وجود نداره وقتی خدا هست. 

ایمانم قوی‌تر میشه. با همه وجودم احساس میکنم. 

۹۷/۰۳/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی