دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام

همیشه همه بمن میگن "دلم روشنه و یه اتفاق خوب میفته" و من همیشه میگم "دلت خوشه ها" ولی این روزها اوضاع فرق میکنه از جمعه احساس میکنم دلم روشنه برای اولین بار توی عمرم. واقعا دلم روشنه و واقعا اتفاقات خوبی داره میفته.

امروز دنبای کارهای ضامن جدیدم بودم. همه کارها انجام نشد چون یک رییس نیومده بود سرکار. فردا باید برم ادامه بدم. ولی مظمینم خیری هست.


امروز به به افطاری خیلی خیلی لوکس دعوت شدم توی یکی از بهترین هتل های تهران. وای خدای من. امیدوارم خیلی بهم خوش بگذره و دوستان جدید پیدا کنم.  درس خوندن را هم شروع کردم. خداراشکر همه چی داره درست میشه. همه چی داره خوب میشه.


ابرهای تاریک و سیاه از جلوی خورشید کنار میرن و خورشید زیبا پر از خیر و برکت زندگی من رو روشن میکنه. یاده اون جمله جول استین افتادم که میگفت:"وقتی همه چی خیلی سخت میشه خوشحال باشید چون پیروزی نزدیکه".

یاد روزهای سخت زندگیم افتادم ولی الان خیلی خوبم. خیلی حالم بهتره. انرژی مثبتم بیشتر شده. خوشحالم. ارامش دارم. مهربونم. خوشحالم. لبخند میزنم. دوباره درس خوندن را شروع کردم. مقاله میخونم. سر کار هم حالم بهتره.

همه این اتفاقات از وقتی افتاد که تصمیم گرفتم برای مدتی غر نزنم و فقط خدارا شکر کنم و بگم خدایا راضیم به رضای تو.


خدایا راضیم به رضای توووووووووووووووووووو


خدایا شکرت. خدایا ممنونم. خدایا راضیم با رضای تو.

۹۷/۰۳/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی