دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سه تا ادم خوب و مهربون

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۰۶ ب.ظ

سلام

أخر هفته تموم شد. دارم لحظه شماری میکنم برای تعطیلات 15 خرداد. خیلی دوست دارم چند روز پشت سر هم تعطیل باشم. 

دارم سعی میکنم چند روز کمتر فکر کنم. کمتر تجزیه و تحلیل کنم. کمتر به فکر حل مشکلات باشم. خدا را شکر آخر هفته بدی هم نبوده. دو تا دوست جدید پیدا کردم که هر دو یجوری به محل کارم مرتبط هستم. امروز اتفاق عجیبی افتاد. یه خوابی دیدم که شیبه واقعیت بود. زیبا بود. خیلی زیبا. دوست دارم یه واقعیت تبدیل بشه. دوست دارم تو زندگیم اتفاق بیفته و من ببینم.

خدا از آبنده خبر داره. دو تا دوست جدید. با یکی از فامیل ها هم رابطم بهتر شده و گاهی با هم صحبت میکنیم. 


دیروز یکی از همکارهای قدیمم هم زنگ زد و حدود یکساعتی با هم صحبت کردیم. متاسفانه متارکه کرده. من اصلا در جریان نبودم. کلی با هم صحبت کردیم. کلی نصیحتم کرد و سعی کرد بهم انرژی بده.


شمع روشن کردم. اود روشن کردم. با امید خدا همه چی درست میشه. همه دارن برام دعای خیر میکنن.


این دعاها با هم جمع میشه و به آسمون میره. خدا این دعاها را میشنوه و اجایت میکنه. همین الان هم فکر میکنم که خدا دست بکار شده. همینکه حال من بهتره یعنی خدا داره یه کاری میکنه.



خدایا ممنونم. من فقظ پشت در نشستم و منتظرم. منتظرم و میدونم خدا در جدیدی را باز خواهد کرد. 


خدا تو این دو روزه سه تا آدم جدید و خیرخواه سر راهم گذاشته که هرکدوم یجوری نصیحتم میکنن و بهم انرژی میدن. فکر میکنم هر سه تا وسیله هستن از طرف خدا که حال منو خوب کنن. و خیلی خوب دارن این کار رو انجام میدن. خدایا شکرت. خدایا ممنونم.


خدایا راضیم به رضای تو


۹۷/۰۳/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۰۸ امیر بیابانی
از طرف دانلود فیلم
نصیحت رو خوب امدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی