دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام

امروز از صبح خیلی حال خوبی نداشتم. ولی وقتی ناامید بودم خدا یه نشونه کوچک بهم نشون داد. از یه جایی هم نشون داد که فکرشو نمیکردم. همیشه کارهای خدا همینجوریه. خدایا ممنونم ازت. خدایا شکرت.

قول دادم غرغر نکنم و فقط بگم خدایا راضیم به رضای تو.


فرداشب یه افطاریه لاکچری دعوتم. تنهایی میرم. کسی باهام نمیاد. ولی دوست دارم برم و ادمهای جدید ببینم. از اداره میرم اونجا باید ساعت شش ونیم اونجا باشم.


یه دوست جدید پیدا کردم که بمن میگه "غرغرو بداخلاق شکاک بدبین" هرچی میگم من اینجوری نیستم باورش نمیشه. جالبه.

۹۷/۰۳/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی