دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

روزهای عجیب

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۳ ب.ظ

سلام

این روزها خیلی حس های عجیب و غریبی دارم. یه عالمه فکر و هدف تو ذهنم هست ولی وقتی میخوام شروع کنم انگار خیلی برام سخته. حتی مطالعه یه مقاله یک صفحه ای. هرکاری برام سخته. هرکاری  نمیدونم چم شده. 

همین الان یه عالمه کار دارم. ویرایش مقاله و مطالعه و نوشتن پروپوزال و ... ولی هیچکدام را انجام نمیدم. هیچکدوم.

نمیدونم چکار دوست دارم انجام بدم. انگار یه گمشده دارم. یه حلقه از یه زنجیر خالیه. یه چیزی باید سر جای خودش باشه که نیست. 

دوست دارم یه دفعه استارت بزنم و از یه جایی شروع کنم. البته من قبلا هم اینطوری بودم. بعد ناگهانی شروع به کار کردم. حالا منتظر اون استارت هستم.


۹۷/۰۲/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی