دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

در لاک تنهایی خودم

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۵۶ ب.ظ

سلام

همه چی را حذف کردم. از تلگرام و واتساپ و وایبر خارج شدم. اگر کسی بخواد با من در ارتباط باشه راهشو پیدا میکنه اگر نه هم که هیچی. 

بیخیال فضای مجازی. خاطره خوبی از فضای مجازی ندارم. بستمش. میخوام مدتی تو لاک تنهایی خودم باشم. سکو ووووووت. تنهاااااااایی.

میخوام ببینم چقدر دووم میارم. 

۹۷/۰۲/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۲)

دور از هیاهو
موفق باشی ، گاهی واقعا نیازه این کار...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی