دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

توی یه اتاق تنها موندم

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۰۲ ب.ظ

همه منو ترک کردن. همه. 

امروز اومدم یبار دیگه تلاش کردم. باز هم به در بسته خوردم. 

احساس میکنم توی یه اتاقی زندانی هستم. از هر طرف که می‌خوام خارج بشم در بسته است. دیوارهای اتاق خیلی بلند هستن. نمیتونم برم بیرون  موندم توی اتاق تنهای تنها  

خدایا من خیلی تنهام. خیلی. 

بازم بغض دارم. خدایا بغلم کن. 

۹۷/۰۲/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی