دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدایا ماموریت امروز من چیه؟؟؟

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۱۰ ق.ظ

سلام

امروز از ساعت چهار صبح بیدار بودم ولی پنج از رختخواب اومدم بیرون. قبل از اونهم چندبار بیدار شدم و دوباره خوابیدم. ولی سرحالم. 

یاد اون جمله جول آستین افتادم "هر روز صبح باید از خدا بپرسید که خدایا ماموریت امروز من چیه؟؟ " و از خدا بخواهید که راه را نشونمون بده.

جدل میگه ما آدمها عادت داریم که اول خودمون اهداف و برنامه ها را مشخص میکنیم و بعد از خدا می‌خواهیم در رسیدن به اون اهداف کمکمون کنه. و این اشتباهه. 

ما باید از خدا بخواهیم برنامه ها و اهداف را برای ما مشخص کنه و خودش هم کمکمون کنه. 

خدایا به نظرت امروز چه برنامه ای برای من خوبه؟ ماموریت امروز من چیه خدای مهربون ؟ ؟

راستی تصاویر م داره هرروز کمتر و کمتر میشه. کم کم حذف میشه خودش و خاطراتش. 

خدایا من دارم رابطم را با تو قوی‌تر میکنم ولی هنوز هم احساس تنهایی میکنم. دوست دارم میتونستم لمست کنم. دوست دارم بیشتر میتونستم حضورت را احساس کنم. 

خدایا بغلم کن. دیشب هم گفتم قبل از خواب. خدایا بغلم کن. خدایا منو تنها نذار. 

خدایا یه تصویر شفاف از آیندم میخوام. تصمیم‌گیری برام سخته. خیلی سخت. 

خدایا تو اهدافم را تعیین کن و بمن القا کن. خدایا تو بهم برنامه بده. 

خدایا دوستت دارم.


این مطلب را دارم از مترو مینویسم و فکر می‌کنم چندنفری دارن همزمان با تایپ کردن من میخونن. 😉😉😉

۹۷/۰۲/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی