دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

شمال

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۴۱ ب.ظ

من خیلی وقته شمال نرفتم. 

خانوادم که زیاد اهل مسافرت نیستن. مادرم فقط دوست داره بره مشهد و کربلا. 

من چند وقته مسافرت نرفتم. چون دوست ندارم اینجوری برم مسافرت. دوست دارم برم شمال  یه جای دنج و خلوت. دوست دارم شب تلفنم زنگ بزنه و یه نفر بهم بگه :"باران میای پنج شنبه صبح زود بریم شمال؟" من بگم اره. پنجشنبه صبح زود بیاد دنبالم و با هم بریم. وسط راه توی یه رستوران زیبا توقف کنیم و صبحانه بخوریم. ادامه بدیم بریم یه ویلای زیبا. فقط خودمون باشیم. خدایا یعنی همچین لذت های زیبایی رو باید از من دریغ کنی ؟؟؟؟؟ ؟

خدایا آیا من بنده تو نیستم ؟آیا تو منو دوست نداری؟ آیا تو مواظب من هستی ؟؟  ؟

هیچوقت تو زندگیم تنهایی به اندازه الان برام زجر آور نبوده. 

خدایا تنهام نذار. 

خدایا بغلم کن. 

۹۷/۰۲/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی