دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدایا بغلم کن

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۲۱ ب.ظ

سلام

این هفته کلا سرکلاس هستیم. امروز روز دوم کلاس بود. استادش خوبه. خیلی پرانرژی و فعال. کمی به حضور و غیاب و حضور بموقع سرکلاس حساسه. برعکس من دیر رسیدم سرکلاس. شروع کرد انگلیسی باهام صحبت کرد. بهش گفتم که نمیتونم دلیل دیر اومدنم رو توضیح بدم چون که خصوصی هست. خلاصه گفت که دیگه تکرار نشه. منم عذرخواهی کردم و نشستم. 

دوستم س دوبار بهم زنگ زده بود ج ندادم. حوصله ندارم. از وقتی ازدواج کرده فقط یبار برای من وقت گذاشته. حتی منو خونش هم دعوت نکرده. با موبایل دوستش بهم پیام داد و حالم را پرسید. منم گفتم که خوبم.


خوبه که این کلاس را میرم. یه هفته اداره نیستم و حواسم از خیلی چیزها پرت میشه.

امروز از مترو که پیاده شدم و سوار تاکسی که شدم خوایم رفت تا رسیدم خونه.


خداراشکر حالم انگار داره بهتر میشه. 


دیشب قبل از خواب گریه کردم توی رختخواب. الان خیلی وقته با چشم های اشکبار میخوابم و با بغض بیدار میشم. وسط گریه های دیشب با خدا حرف میزدم. یادمه میگفتم خدایا بغلم کن. خدایا محکم بغلم کن. خدایا کنارم باش. خدایا برام نشونه بفرست.

خدایا من کسی را به جز تو ندارم. خدایا من تنهام. خدایا چرا صدای منو نمیشنوی؟ خدایا چرا بمن اهمیت نمیدی؟


پریشب خواب بارون دیدم. خواب دیدم بارون شدیدی میاد. من گاهی زیر بارون بودم و گاهی از پشت پنجره به بارون نگاه میکردم. امروز سرچ کردم. تعبیرش خوبه. نعمت و فراوانی. ایشالله همه چی درست میشه.


از هفته اینده شروع میکنم تنهایی میرم سینما مثل سابق قوی و تنها. هفته ای یک فیلم میبینم. من تنهایی زیاد رفتم سینما. فقط میدونم دفعه اول که برم سینما آزادی یاد م میفتم. برم کافه ویونا برم پل طبیعت برم پارک طالقانی... ولی باید به این مساله عادت کنم. باید قوی بشم.


امروز شماره م رو از گوشیم و تلگرام و واتساپ و ...پاک کردم. دیگه اگه بخوام هم نمیتونم باهاش تماس بگیرم. یه روسری و دوتا کیف برام خریده بود. اونها را هم یجایی مخفی کردم که جلوی چشمم نباشه. دیگه واقعا واقعا همه چی تمومه. بهمین سادگی...


باید قوی باشم. باید محکم باشم. 


خدایا بغلم کن. خدایا الان فقط تو میتونی منو اروم کنی. خدایا منو در اغوش بگیر.



۹۷/۰۲/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی