دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

وقتی منتظرم خدا دری رو باز کنه

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۲۸ ب.ظ

سلام

تو این دو سه روزه به سه نفر گیام دادم برای دوستی. دونفر مستقیم و یه نفر غیرمستقیم. دو نفر غیر مستقیم یکیشون گفت متاهل هست و منو بلاک کرد. یکی هم گفت دوست دختر داره.  نفر سوم را بهش زنگ زدم و صحبت کردیم ولی بعدش تحویل نگرفت. معلومه اونهم تنها نیست. من نمیدونم چرا حالا که من دنبال دوست میگردم همه رفتن تو رابطه. خلاصه همه جوره دارم به در بسته میخورم. یاد یه جمله معروف افتادم که میگه:"وقتی بهر دری میزنی و بسته است کمی صبر کن خدا خودش یه دری را باز میکنه.". 

خدایا چه نقشه ای برام کشیدی ؟     

امروز هم تنهایی رفتم نمایشگاه کتاب. هیچکس تنها نبود. هیچکس. 

چهارتا کتاب خریدم.  

دوهفته پیش بلیط کنسرت محسن یگانه خریدم برای خودم و آل. ال دیروز بهم گفت دارم میرم شمال. آیا این کار درستیه؟ ؟؟؟؟ 


۹۷/۰۲/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

سلام
تبریک می گوبم که از راه نادرستش به مقصودتون نرسید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی