دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

everything sucks

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۰۴ ب.ظ

سلام

همه چی داغونه. همکارم رییس اداره شد. میدونم یه اتفاقی میفته. مبارکش باشه. ولی اخه من چی؟ 

اونهمه درس خوندم. اونهمه زحمت کشیدم... حالا من رییس اداره نشدم. رییس بودن برام مهم نیست. اضافه حقوقه برام مهم بود. بهرحال ماهی هشتصد تومن اضافه حقوقه.


بیخیال قسمت ما نشد. شاید خیری توش باشه. شاید قرار باشه اتفاقی بیفته. شاید همین رییس نشدن و وضعیت مالی ناجوری که دارم باعث بشه که بیشتر تلاش کنم و موفق بشم یه شغل دومی دست و پا کنم. شاید انگیزه و محرکی باشه برای یک وضعیت بهتر و فوق العاده. 


بهرحال من همه چی را سپردم به خدا. خدا خودش میدونه. اون بهتر میدونه چی برای من خوبه. اون بهتر میدونه که چی به صلاحه منه.اون از گذشته و حال و اینده خبر داره.

من فقط میدونم که روزهای خوبی را نمیگذرونم. سرکرام که ناراضی هستم. وضعیت مالیم که ...خونه که هنوز نتونستم بخرم. رفتن پشت سر هم اون دوتا م هم که داغونم کرد. دوتا شکست عشقی پشت سر هم. قبلا فقط وضعیت روحیم بهم میریخت اینبار وضعیت جسمیم هم داغون شد. خدایا خودت بخیر کن.


خدایا به جز تو کسی برام نمونده. خدایا فقط دارم صبر میکنم و دعا. خدایا میدونم سروقتش همه چیز را سر و سامون میدی. خدایا نشونه ای برام بفرست. 


فقط میخواستم یاداوری کنم که دهنم سرویس شده. 


دلم آرامش و ثبات میخواد. دلم امنیت میخواد. دلم سرپناه میخواد. دلم یه خونه امن میخواد که توش آرامش و امنیت و عشق موج بزنه. دلم یه بغل امن و بدون استرس میخواد. دلم کمک میخواد. دلم محبت بدون منت میخواد. دلم عشق میخواد. دلم صفا و صمیمیت میخواد.


۹۷/۰۲/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی