دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

پاکش کردم

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۱۶ ب.ظ

سلام

پاکش کردم از همه جا. چقدر عذاب کشیدم. چقدر زیاد.نمیدونم برای اونهم سخته یا نه؟ 

نمیدونم. 

امروز از صبح بانک بودم. سه ساعت وقتم گرفته شد. خیلی خسته شدم. مدارکم را دادم. شنبه هم باید برم بانک. احتمالا یکشنبه هم همینظور. امیدوارم با وامم موافقت کنن. اون اقایی که داشت مدارک وارم را تحویل میگرفت. حکمم را نگاه کرد. پرسید دکتری؟ گفتم داشنجوی دکتری هستم. گفت:افرین موفق باشی.


امروز ش زنک زد. از من پرسید که چرا زود عصبانی میشم و من براش توضیح دادم که این اواخر دوتا رابطه عاطفی تموم نشده داشتم. 

۹۷/۰۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۲)

با گذشت زمان حل میشه.....مهم خودتی که حس بهتری داشته باشی...
سلام....برای ماه رمضان امسال ختم قرآن گروهی گذاشتم وبلاگم...شما هم دعوتین به این جمع....اگه دوست دارین در این راه شریک باشین بیاین وبلاگم و پست ثابتمو بخونین....البته اگه دوست دارین....
پاسخ:
سلام
میشه ادرس وبلاگتو بدی؟
آدرسم توی قسمت آدرس وبلاگ ثبت هست...ولی بازم:
http://mahso.blog.ir
در خدمتتون هستم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی