دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

دیروز

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۱۲ ب.ظ

سلام

من خداراشکر خیلی حالم خوبه. روحیه ام خیلی خوبه. کمتر فکر و خیال میکنم. حالم بهتره. یه ارامش خاصی دارم گرچه فکر میکنم م باز هم برمیگرده و با من تماس میگیره.


یاده مج افتادم. اونهم تقریبا یک هفته بعد از قطع کردن دوباره با من تماس گرفت.  م هم دوباره زنگ میزنه. همونقدر مطمینم که الان روزه. م حتی براش نوشتم که "امیدوارم خوشبخت بشی. خدانگهدار". جواب خداحافظی من رو نداد. فقط چند تا تصویر گریه فرستاد.  این یعنی هنوز این رابطه تموم نشده و ادامه داره. میدونم برای اونهم راحت نیست. زمان لازمه که بتونه کاری انجام بده.


امروز مدارک وام را آماده کردم. سه شنبه صبح میخوام برم بانک و مدارک اولیه را تحویل بدم. اونها بررسی میکنن و بهم خبر میدن.  به امید خدا کم کم درست میشه و یه آپارتمان نقلی و قشنگ توی یه جای دنج و امن میگیرم. 


خیلی خیلی عجیبه تلگرام همه همکارام قطعه. فقط تلگرام من وصله روی گوشیم و روی لپتاپم. این موضوع کمی برام مشکوکه. یعنی واقعا من تحت نظر هستم؟


نابسامانی تو محل کارم هنوز ادامه داره. هنوز معلوم نیست باید کجا کار کنیم. همه چی کم کم درست میشه. به زمان نیاز هست. من آرامش خودم را حفظ میکنم تا ببینم چه اتفاقی میفته. 


امروز میخوام برم بیمارستان و پیش عمم بمونم. دخترعمم طفلی از دیروز صبح بیمارستانه. باید استراحت کنه. من میرم پیش عمم میمونم تا فردا صبح. اینطوری دخترعمم هم میره خونه یه دوشی میگیره و استراحت میکنه.


 

۹۷/۰۲/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی