دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بهتره پاکش کنم

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۲۹ ب.ظ

سلام

پذیرش یه اتفاق بد خیلی سخته. خیلی سخت. هر چی ضربه ای که آدم میخوره سخت تر و سنگین تر باشه باورش هم سخت تره. ولی آدم بالاخره می پذیره. حتی سخت ترین اتفاق زندگی را. 

من امروز دیگه واقعا بیخیال م شدم. دیگه حذفش کردم. عکس هاشو از تو گوشیم پاک کردم. البته هنوز موبایلش را پاک نکردم. نمیدونم چرا؟؟؟

وقتی مج گذاشت و رفت شمارشو پاک کردم از همه جا هم بلاک کردم ولی نمیدونم چرا م را پاک نکردم. انگار هنوز امیدوارم که شاید تماسی بگیره. 

خودم هم نمیدونم چرا. اون دیگه رفته. خیلی سخته باور کنم ولی رفته دیگه. مثل مردن میمونه. انگار یه نفر که خیلی دوستش داری مرده باشه. 

اون جواب تلفن منو نمیده. جواب تلگرام را نمیده. جواب واتساپ را نمیده. 

خب این چه ارتباطیه. 

الان شمارشو پاک میکنم. این رابطه خجالت اوره. باید جمعش کنم. 

پاکش میکنم. 

شاید تا الان عقد کرده باشه. شاید نامزد کرده باشه. نمیدونم. 

بهتره پاکش کنم. 

۹۷/۰۲/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی