دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

امشب میخوام فقظ رویا ببینم

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹ ب.ظ

سلام

از صبح تا حالا درگیر مراسم ختم و مسجد و سرخاک بودم. خسته ام. ولی حسابی گریه کردم. حسابی خودمو تخلیه کردم.


هنوز هیچ خبری از م نیست. هیچ خبری...

الان نماز خوندم. نماز حاجت. هنوز امیدوارم کابوس دیده باشم. ولی کلا حالم بهتره. ارومترم. فکر میکنم یکس دو. روز حالم بهتر باشه بعد دوباره حالم بد میشه.


خدایا کمکم کن.

بخشی از رویاهام...

دوست دارم فردا صیح که میرم سرکار و سرگرم کار میشم و اصلا حواسم به هیچی نیست به جز کار، یکدفعه یه پیام به موبایلم بیاد که نوشته شده باشه ساعت 5 بیا همونجایی که اولین بار همدیگه را دیدیم.

من هم ساعت پنج خودمو میرسونم همونجا. میبینم م اونجا نشسته با یه شاخه گل و بهم میگه "عصبانی کی بودی اخه تو؟" (مثل دفعه قبل که با هم دعوامون شد.)


بعد میشینیم و تا شب باهام حرف میزنیم انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده. بعد هم م بهم میکه که اخر هفته میخواد با خانوادش بیاد خونمون. برای خاستگاری. منهم از خوشحالی میخوام بال در بیارم.


خدایاااااااااااااااااااااااااااااااا برای تو که کاری نداره همین کار را بکن خب. بعد هم میگه این ماه پر از عید هست و میتونیم قبل از ماه رمضان عقد کنیم. وای خدای من. منم بعد از عقد میفتم دنبال خرید جهیزیه. چه خرید لذت بخشی....

دیگه همش میریم شمال، مشهد،... همه جل. دیگه لازم نیست از کسی مخفی کنم. دیگه بهمه میگم که همسرمه. دوست دارم کنارش راه برم. باهاش قدم بزنم. دست تو دست.


امروز دخترعمم رو دیدم با شوهرش و پسرش و عروسش اومده بود ختم. چه همسری چه پسری. پسرش خیلی شبیه م هست. خدایا نصیب من هم بکن.


میخوام امشب تا صبح بجای اینکه گریه کنم به این رویاهای زیبا فکر کنم. 


امروز توی ختم سوره طه را میخوندم. در ابات ابتدایی حضرت موسی از خدا چندتا چیز میخواد و همون موقع خدا بهش میده. یاد آیه "بخوانید مرا تا اجابت کنم شمارا" افتادم.


خدایا من میخوام، شجاعانه میخوام و فقط از تو میخوام نه از هیچکس دیگه. هم میخوام رییس بشم سر کارم و هم میخوام ازدواج کنم با کسی که دوستش دارم.


خدایا قسمت میدم به ایه "یدالله فوق ایدیهم" و "ادعونی استجب لکم".

خدایا قسمت میدم به ایه "وَ مِنْ آیاتِهِ اَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ اَنْفُسِکُمْ اَزْواجاً لِتَسْکُنُوا الی‌ها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً اِنَّ فی ذلِکَ لاَیات لِقوْم یَتَفَکَّرُونَ. " 


خدایا من دیگه حرفی ندارم. ایمان دارم که بزودی اتفاقات خوبی میفته. من خواسته هام رو گفتم و میدونم برام استجابت میکنی. خدایا به صدق کلامت ایمان دارم.


خدایا الان خیلی خیالم راحته. خیلی ارامش دارم. مظمینم اتفاقات خوبی میبفته. 


خدایا شکرت. خدایا دوستت دارم. خدایا عاشقتم


۹۷/۰۲/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی