دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدایا راضیم به رضای خودت

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۵۰ ب.ظ

سلام

خیلی عجیبه خیلی عجیب. من دیروز با ال رفتم پیتزا خوردم. تا دیروز عصر همه چی بین من و م خوب یود و ظاهرا هیچ مشکلی وجود نداشت. ولی از دیروز عصر تا الان هیچ تماسی با من نداشته. هیچی.


من دوبار بهش زنگ زدم و توی تلگرام براش پیام دادم. جواب داده که فعلا بهش پیام ندم و خودش بهم خبر میده.

نمیدونم چه اتفاقی افتاده.

م ادم خوب و سالمیه. ادم حسابیه. ادمی نیست که یکدفعه بیخبر بذاره و بره. مظمینم اتفاقی براش افتاده. امیدوارم خیر باشه.


خدایا راضیم به رضای تو. خدایا میدونم که خیر و صلاح من و م را بهتر از هرکسی میدونی. خدایا راضیم یه رضای تو.

وقتی ادم خدایا خوب و مهربونی مثل تو داره نباید نگران چیزی باشه. منم همه چی را سپردم به خودت.


همه زندگیم مسایل عاطفی، شغلی، مالی و ... را به خودت سپردم.

خدایا راضیم به رضای خودت

۹۷/۰۲/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی