دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بی تفاوت می شوم

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۲۲ ب.ظ

سلام

بی تفاوت میشوم. بی تفاوت..

خدایا کمکم کن. خدایا کمکم کن. خدایا التماس میکنم بمن قدرت و نیرو بده. خدایا کمک کن قوی و محکم باشم. خدایا کمک کن به کسی وابسته نشم. 

من از وابسته شدن خاطره خوبی ندارم. خدایا کمکم کن بدون اینکه به کسی نیاز داشته باشم بتونم زندگی کنم. 

خدایا کمکم کن از نظر عاطفی هم مستقل باشم.

خدایا بارها و بارها تو زندگی دوست داشتن ادم اشتباهی را تجربه کردم و ضربه خوردم. درد کشیدم. دیگه نمیخوام اینجوری باشم. میخوام تغییر کنم.

میخوام یه ادم دیگه بشم. میخوام یه دنیای دیگه داشته باشم. میخوام آهنی باشم. نمیخوام عاشق بشم.

خدایا ازت خواستم که یه ادم درست سر راهم بذاری. نذاشتی. اشکالی نداره. من نمیخوام بدونم چرا نذاشتی. فقط ازت میخوام لااقل این احساس و قلب رو هم از من بگیری.


خدایا باز هم شکرت

خدایا ازت ممنونم

۹۷/۰۱/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی