دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکِیلُ

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۳۶ ق.ظ

سلام

من دوباره حالم خوب نیست. دوباره دلم گرفته. غم دنیا ریخته تو دلم. میخوام یه آپارتمان بخرم ولی پولم کمه. ولی این چیزی نیست که منو ناراحت میکنه.

چیزی که منو ناراحت میکنه این هست که تو این موقعیت که من نیاز شدیدی به پول دارم برادرم به جای اینکه کمک های منو جبران کنه داره سعی میکنه از این موقعیت من به نحو احسنت استفاده کنه و یه آپارتمان کیچکی که دارم و برای فروش گذاشتم با قیمت خیلی پایین از من بخره.

یادمه سال قبل همین روزها بود که من و برادرم نفری یه آپارتمان خریدیم. اونموقع برادرم نیاز شدید به پول داشت و من 20 میلیون بهش کمک کردم. من هم در وضع خوبی نبودم یادمه هرچی طلا داشتم فروختم ولی خانوم برادرم این کار را نکرد. هنوز هم بعد از یکسال پول من را پس ندادن. ولی حالا که من نیاز دارم به جای اینکه بهم کمک کنن دنبال سواستفاده هستند.


خدایا اینی که میگن "تو نیکی میکن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز" یا میگن "از هر دست بدی از همون دست میگیری"  واقعا حرف مفته. من خوبی کردم ولی دارم بدی میبینم. حتی قانون جذب هم زیر سوال رفته.


انگار کلا قوانین دنیا داره تغییر میکنه. همه چی داره برعکس میشه.


دیروز با م بیرون بودم رفتیم دربند. خیلی بهم خوش گذشت. روز خوبی داشتم. عصر هم با شوهرخواهرم رفتم بیرون. به یکی دوتا بنگاه دیگه هم سفارش کردم. ماشینم را هم میخوام بفروشم.


خدایا کمکم کن. امیدم به توست. کمک کن جای خوبی بتونم خونه بگیرم. خدایا نیازمند معجزه دیگری در زندگی هستم.


دیشب هم تا صبح خواب مار دیدم. خواب مار پایتون ولی عجیب اینجاغ بود که مارها لاغر و کوچک بودن. اکثرا هم سفید و زرد بودن. خیلی ترسناک بودن.


خدایا من واقعا به کمکت نیاز دارم. خدایا ضبر و حوصله بمن بده. خدایا ایمانم را قوی کن. خدایا ایمانم را قوی کن.


خدایا تو را وکیل و نماینده خودم قرار میدم. خدیا همه کارها را به تو میسپارم. خدایا ترس و ناراحتی را از دلم دور کن. خدایا من و تنها نذار. خدایا کمکم کن.


 امام صادق(علیه السلام) فرمودند: تعجّب می‌کنم از کسى که می‌ترسد؛ چرا به گفته‌ى خداوند «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکِیلُ» پناه نمی‌برد؟!


خدیایا ایمانم را قوی کن که دیگه نترسم.

۹۷/۰۱/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی