دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدایا به عدالتت اعتراض دارم

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۳ ق.ظ

سلام صبح بخیر 

امروز از اون روزهاست که میتونم بشینم تا شب زار بزنم. حالم واقعا بده. دیروز رفتم سیزده بدر. گوشیم تو کیفم بود. یه لحظه در آوردم دیدم ام بهم زنگ زده تو واتساپ. حول شدم. دست و پام لرزید. به س گفتم. اونهم گفت زود بلاک کن. منهم بلاک کردم. 

تا شب سرم گرم بود و دیگه بهش فکر نکردم. شب که برگشتیم کلی تو ترافیک موندیم. توی تاریکی شب توی اون سکوت غم دنیا اومد تو دلم. انگار همه گذشتم مثل سریال از جلوی چشمم گذشت  همه تجربیات تلخ زندگیم. 

خدایا چرا؟    چرا باید اینهمه تجربیات تلخ داشته باشم توی عشق. چرا اینهمه آدم ناجور و عوضی و مزخرف باید بیان تو زندگی من. چرا اینهمه باید ضربه بخورم.

خدایا من دوسالگی یتیم شدم. بابای من در راه تو کشته شد

 خدایا پدرم منو به تو سپرد و رفت. تو با من چکار کردی؟ 

من چکار بدی تو زندگیم کردم؟ من یه دختر پاک و نجیب و مومن بودم. چهارسال در دوره لیسانسم با چادر رفتم دانشگاه. به هیچ پسری نگاه نکردم. بعد دانشگاه هم همینطور. آیا جواب پاکی و نجابت من این هست که همچین آدمهای ناجور و کثیفی وارد زندگیم بشن و با احساسات و روح و روان بازی کنن ؟     

من چه ظلمی کردم؟ چه حقی را از کسی پایمال کردم؟ چه دلی را شکستم؟ چه کار زشتی کردم که حالا باید تابان پس بدم؟ این آدمهای اشتباهی که وارد زندگیم میشن تابان کدوم گناه ناکرده هستند؟؟؟ ؟

خدایا نجاتم بده. الان هم م اومده تو زندگیم. پاک و مجیب ولی اونم قصد ازدواج نداره. فقط میخوان خودشو خالی کنه. دوستش دارم ولی رک بهم گفته که قصد ازدواج نداره. 

خدایا چرا چندسال پیش که اینهمه ضربه نخورده بودم ادمی مثل ام را نفرستادی خاستگاری؟ چرا سر راهم آدم خوبی قرار ندادی  چرا هر چی آدم اشغال و عوضی بود گذاشتی سر راهم    ؟؟   خدایا خسته شدم از اینهمه سوال بدون جواب.  من یه دختر پاک و نجیب و مذهبی و مومن بودم. دخترهای مثل من همه ازدواج های خوب داشتند. خاستگارهای خوب داشتند. مشکل من جی بود ؟ 

خدایا به عدالتت اعتراض دارم. در حق من بی عدالتی کردی  خیلی زیاد. دوست دارم زار بزنم. جیغ بزنم گریه کنم شاید سبک تر بشم. حالم داره بد میشه واقعا.   

۹۷/۰۱/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۲)

۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۱۳ گرافیست ارشد
جالب بود ، ممنون :)
فقط این که خودم شخصا اگر خدا می خواست باهام با عدالت رفتار کنه الان باید خاکسترمم دود شده باشه /
تحمل کن و همچنان به خدا توکل کن. مطمئن باش خداوند پاسخ پاک بودنت رو به موقع خواهد داد.
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی