دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

با خدا هرروز حالم بهتر میشه

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۲۸ ب.ظ

سلام

امروز حالم بهتره. هم روحی هم جسمی. الان س زنگ زد از شمال برگشتن. کمی باهاش صحبت کردم. م هم زنگ زد کلی باهاش صحبت کردم.


امروز هم نماز خوندم. در مورد ارتباط با خدا مطالعه کردم. دیگه واقعا تصمیمم را گرفتم همه چی را بخدا می سپارم. خدا حلال همه مشکلات. خدا تنها دوست صمیمی و واقعی منه. به جز خدا با هیچکس درد و دل نمیکنم. رازهای زندگیم رو فقط به خدا میگم.


تنها مونس و همدم من خداست.


خدایا شکرت.


خدایا ازت میخوام ادم های خوب را سر راهم قرار بدی. ادمهایی که از دوستانت هستند. ادمهایی که تورو دست دارن. ادمهایی که پاک و سالم هستند و مقرب درگاهت هستند.


خدایا ازت میخوام انرژی و انگیزه بهم بدی

۹۷/۰۱/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی