دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدایا دوستم باش

شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰ ب.ظ

سلام

از امروز صبح دارم نماز میخونم. الان از ته دلم به این نتیجه رسیدم که بهترین دوستم در زندگی خداست. خدا که همیشه با من میمونه.

میخوام رابطم را با خدا قویتر کنم. میخوام همه خلق را بیخیال بشم و فقط به خدا فکر کنم.


خسته شدم از همه این دوستهای موقتی که میان و میرن. نمیخوام به هیچکدومشون دل ببندم. همه اینها موقتی هستند. 


فقط خداست که میمونه. ظاهرا قرار نیست من عشقی به جز خدا و دوستی همیشگی به جز خدا تو زندگیم باشه. پس فقط به خدا دل میبندم.


خدایا من را بپذیر. خدایا من را بعنوان دوستت بپذیر. خدایا من را تنها نذار


خدایا من رو ببخش اگر بعضی وقتها بجای اینکه به تو اعتماد کنم به دیگران دل میبندم.


خدایا من رو ببخش اگر بعضی وقت ها یادم میره که چه نعمت هایی بهم دادی.


خدایا من رو ببخش اگر بعضی وقتها ایمانم ضعیف میشه و فراموشت میکنم.


خدایا من رو ببخش اگر بعضی وقتها یادم میره که هوامو داری.


خدایا من رو ببخش اگر بعضی وقتها امید را از تو گسستم و به غیر از تو امید بستم.


خدایا کمک کن ایمانم قویتر بشه.


خدایا کمک کن امیدم فقط به تو باشم.


خدایا کمک کن همه نیازهام را فقط از تو بخوام.


خدایا کمک کن همیشه و همه جا فقط به یاد تو باشم.


خدایا نام و یاد خودت را در دلم همیشگی کن.

۹۷/۰۱/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

چه قدر متنت ارومم کرد :)

حال دلت اروم بارآن جان :)

التماس دعای فراوان مال من :(

پاسخ:
عزیزم این متن را از ته دل نوشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی