دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

اهمیت در زندگی باید دوطرفه باشد.

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ق.ظ

سلام

تصمیم گرفتم کمی راحت تر زندگی کنم. کمی با ارامش بیشتر. کمی با تمرکز بیشتر بر روی کسانی و چیزهایی که در دسترس هستند. بر روی کسانی که دوستشون دارم و اونها هم من رو دوست دارن. نمیخواهم تلاش کنم از همین لحظه شروع میکنم.


بی خیال کسانی میشوم که مرا نادیده میگیرن. بیخیال اتفاقاتی میشوم که در حیطه کنترل من قرار ندارند. 

مدام در تلگرام و اینستا و ایمو و ... وضعیت انلاین بودن یا نبودن افراد را چک نمیکنم. مدام چک نمیکنم که آیا پیغام های مرا خوانده اند یا نه. مدام در مورد دیگران فکر نمیکنم.


سعی میکنم در مورد خوردم و کارها و افکار رو ارزوهایم فکر کنم.

میخواهم روی خودم تمرکز کنم. به خودم و اهدافم فکر کنم.


چه اهمیتی دارد اگر کسی یا کسانی مرا نادیده میگیرند. چه اهمیتی دارد اگر جواب تلفن ها و پیغام های مرا نمیدهند. 

من در زندگی کسانی را دارم که به اندازه کافی مرا دوست دارند و بمن توجه میکنند.  خانواده ای دارم که مرا حمایت می کنند. 

مادری دارم پاک تر از آب روان. دوستانی دارم بسیار مهربان و دوست داشتنی. چرا باید به دنبال کسانی بروم که مرا نادیده میگیرند.



من تصمیمم را گرفته ام. تصمیم را اجرا میکنم از همین الان از هیمن لحظه. من انتخاب میکنم که چه کسی در زندگیم بماند. من تصمیم میگیرم که چه کسانی را حذف کنم.

 من تصمیم گیرنده هستم. من موفق میشوم. من وقتم را برای انسان های بی اهمیت زندگیم تلف نمیکنم. از این پس تنها به کسانی اهمیت میدهم که بمن اهمیت می دهند. 


اهمیت در زندگی باید دوطرفه باشد.




۹۶/۱۱/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی