دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

آخر هفته خوب و خوش

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ق.ظ

سلام

یکی از دوستان به نام آندره مطلب بسیار زیبایی در مورد شخضیت های قوی برام نوشتند که بسیار زیبا و اموزنده بود واقعا لذت بردم. ممنونم آندره عزیز.


آخر هفته خوبی دارم خدار ا شکر. دیروز صبح و عصر م زنگ زد ولی من خیلی سرد باهاش صحبت کردم. دیگه نمیتونم بهش بگم عزیزم عشقم. دیگه از پیغام هاش هیجان زده نمیشم. ولی هنوز صداشو دوست دارم. 


بهرحال من میدونم که اینده ای با م ندارم. دیگه تقریبا مطمینم. 

سرم به کار خودمه. پریروز و دیروز روی یه مقاله کار کردم. امیدوارم نتیجه خوبی داشته یاشه و بتونیم یه جای معتبر منتشر کنیم.


چهارشنبه روز ولنتاین بود فاطمه عزیزم برام یه کادو زیبا اورده بود. اورده بود دم در و تحویل داده بود. دستش درد نکنه خیلی بهم مزه داد.

همه چی شکر خدا ساکت و ارومه. همه چی جای خودشه. همه چی همونجوریه که باید باشه. امروز یه مقاله دیگه هست که باید یخونم و روش کامنت بدم. این مقاله هم جایی چاپ بشه خیلی خوب میشه.

۹۶/۱۱/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی