دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

فردا ولنتاینه

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۱۶ ب.ظ

سلام

فردا ولنتاینه و من طبق معمول تنهام. شماره هام م را از تو گوشیم پاک کردم. البته نوشتم روی یک کاغذ و دادم دست س و بهش گفتم فقط در صورتی شماره ها را بمن بده که پای مرگ و زندگی در میون باشه.

این کار را به این خاطر کردم که اگر دلم گرفت نتونم بهش زنگ بزنم. بهیچوجه. غرورم مهمتره. خیلی برام جالبه که انقدر راحت منو فراموش کرد. ادم ها اینطورین. راحت از همدیگه میگذرن. البته همه اینطوری نیستن. بعضی ها اینطوری هستن. فقط بعضی ها.


۹۶/۱۱/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی