دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

صبر و استقامت من نتیجه داد

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ب.ظ

سلام

صبرو استقامت من بی نتیجه نبود. امروز یالاخره م دست از بی لهمیتی برداشت و زنگ زد. کلی هم صحبت کرد و از من گله و شکایت داشت که چرا من بهش زنگ نزدم. حالا بگزریم. یهرحال از صبر و استقامت خودم راضیم. 

امروز ناهار بیرون بودم. رستوران علی منصوریان در سعادت اباد. خیلی زیبا بود. بهم خوش گذشت. روز خوبی داشتم.

۹۶/۱۱/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی