دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

همین حالا

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۴۶ ب.ظ

@Aramesh4  


🌺 اگه 10 سال بعد همدیگرو  ببینیم و من از شما بپرسم تو این 10 سال چیکار‌ کردی، آیا دوست دارید بگید:‌ «راستش یه خروار فیلم و سریال های تلویزیون و ماهواره رو تماشا کردم و کلی از بازی‌ها رو تا آخر رفتم… و دیگه… کار خاصی نکردم؟؟؟؟؟»


🌺 یا اینکه ترجیح می‌دید بگید: ‌«حسابی برای رسیدن به آرزوهام کار کردم، زندگیم رو سر و سامون دادم، دور دنیا مسافرت کردم و با کلی آدم عالی آشنا شدم و الانم دارم راحت پول در می‌آرم؟؟؟؟»


🌺فکر نکنم حوصله داشته باشید 10 سال بگذره تا به چنین زندگی‌ای برسید. دوست دارید همین الان تجربه‌اش کنید؟؟؟ پس همین الان تصمیمی رو بگیرید که یک آدم معمولی جراتش رو نداره ...و به سمت آرزوهایتان حرکت کنید.تصمیم بگیرید مثبت باشید و هر فکری رو به ذهن راه ندید.


@Aramesh4

۹۶/۱۱/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی