دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

صبورم صبووووووووور

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۵۰ ق.ظ

سلام

دارم تمرین میکنم تمرین صبر و استقامت. قبلا با تمرین زیاد تونستم خشمم را کنترل کنم. دیروز هم روز بسیار سخت و پرکاری داشتم ولی شیرین بود. آخرش حسابی خستگیم در اومد.

از دیروز غروب تا الان هم دارم تمرین خویشتن داری و کنترل کنم. از دیروز عصر ساعت 6 جواب پیام های ع و م را در تلگرام ندادم. میتونم خودمو کنترل کنم.

البته جواب ع را امروز میدم چون احتمالا موضوع کازیه ولی جواب م را نمیدم تا یه تصمیم حسابی بگیرم.

تصمیمم را گرفتم.

دیشب تو جلسه هماهنگی آپارتمان مشهد شرکت کردم. جلسه در یک اموزشگاه که متعلق به یکی از اعضا هست برگزار شد. خوب بود. دوسه تا آشنای قدیمی دیدم. دیدارها تازه شد.

یکی از دوستان قدیمیم کنار اون اموزشگاه مغازه لباس فروشی داره. جالب بود دیدنش اونجا. روحم تازه شد. 

وحیده عزیزم چندسال پیش تو زلزله منجیل پدر و مادرش را از دست داد. خدا همه اموات را رحمت کنه. 

۹۶/۱۱/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی