دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بالاخره سین کردم ولی بی تفاوت

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۵۶ ب.ظ

بعد از 24 ساعت امروز صبح پیغام های ع را سین کردم و ج دادم چون حدس میزم که کاری باشه که بود.

الان هم پیغام های م را سین کردم ولی چیزی ننوشتم. اخه چیزی نبود که بخوام ج بدم. دوتا پیغام فرواردی بود. سین گردم چون نمیخواستم فکر کنه که حرص من در اومده. میخواستم بدونه که برام عادی و معمولی هست و عصبانی نیستم.


دوست دارم یه قشم برم. تنهایی. دوست دارم تنهایی برم کنار دریا. دوست دارم یک عالمه خرید کنم. دوست دارم شب تو هتل تنها بخوابم. دوست دارم کسی روی اعصابم نباشه. 

این هفته خیلی برام سخت بوده و سخت گذشته. کلافه شدم کلا. یه استراحت طولانی نیاز دارم. خیلی طولانی.


از اینکه غرورم حفظ کردم خوشحالم. جواب م را ندادم و دیر سین کردم . جواب ع را هم از موضع قدرت و بی اعتنایی دادم. خیلی هم عالی. حقشونه.


امیدوارم شنبه تعطیل باشه.  شنبه میتونم درس بخونم. از خودم راضیم. حالم خوبه. اعتماد به نفسم بیشتر شده. سردردم داره شروع میشه. لعنت بر الودگی ها.

۹۶/۱۱/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی