دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

میخوام تنها باشم خیلی تنها

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۳۸ ب.ظ

سلام

تصمیمم را گرفتم. میخوام تنها باشم. نمیدونم تا کی ولی الان میخوام تنها باشم.

ممچند روزه بمن زنگ نزده میگه خواهرش اونجاست و نمیتونه صحبت کنه. هر روز پیغام میده تو تلگرام. امروز هم دوتا پیغام داد ولی سین نکردم.  تصمیمم را گرفتم کسی که جلوی خواهرش جواب تلفن من را نمیده و میگه فردا بهت زنگ میزنم ولی نمیزنه نباید زیاد فکر منو مشغول کنه. خلاصه میخوام تا مدتی سین نکنم.

دکتر م هم پیغام داده و نوشته سلام خانوم دکتر حالتون چطوره. ولی من سین نکردم. تا اطلاع ثانوی هم نمیخوام سین کنم. حتی اگر از دانشگاه... پذیرش داشته باشه.

تصمیمم را گرفتم. هر کسی را دارد زندگیم نمیکنم.

لیاقت منم بیشتر از این حرفاست. اونها باید بفهمن که با من چطور برخورد کنن. 

۹۶/۱۱/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

تصمیم خوبی گرفتید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی