دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

باید حتما ml و dm را یاد بگیرم.

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۴۷ ق.ظ

سلام

یک دوست عزیزی به اسم آندره بمن پیغام خصوصی میده. پیغام هاش طوریه که گزینه پاسخ دادن براش فعال نیست و نمیتونم پاسخ بدم. ازش عذرخواهی میکنم. باید یه راهی پیدا کنم.


دو روزه ورزش نکردم. گردنم درد میکنه. امروز عصر احتمالا پرده های اتاقم نصب میشه و موکت هم پهن میشه. 


دوتا همکار جدید داریم. یه خانوم و اقا از اصفهان. خیلی مهربون هستند. جو اداره تغییر کرده. دیروز یک عالمه مقاله زیر و رو کردم. توی همه مقاله ها از ml  و dm استفاده شده. باید حتما ml و dm را یاد بگیرم.


چند روزه حالم بهتره. دیشب حتا اشپزی هم کردم. اسپاگتی درست کردم. 

۹۶/۱۱/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی